Saidina Ali berkata bahawa diri manusia itu kecil namun di dalam diri yang kecil itu ada satu alam yang sangat luas....


[MovieIsBest][SpongebobOnline][Gemilang2u][Al-AminTheMovie][Maruku1Ummah][ISK][PPIM][GameOST][BlogSphere]/

Ingatkah anda?


Assalam, anda masih ingat???

11 suara balas:

~al-Barq~ said...
on

satu gambar......... beribu maksud

~al-Barq~ said...
on

terime kasih kerna mengingatkan saya

Nurfatmah Nabilah Kamarulzaman said...
on
This comment has been removed by the author.
-Amin HaR- said...
on

ya, saya juga ingat..

mas syarep said...
on

ingat jer ker?
sekadar ingat jer???
lpstu???
truskn mengingat jer????
hehehe..think again..

-Amin HaR- said...
on

alhamdulillah..~yeah, finally
mende ni yg ana tunggu..tp si mas sarep jugak yg mengkhabarkan nye
masa mula2 post pn, dah tahu dah akan ada org ngomen "igt je?"
hehe,
rupanya mas sarep jugak yg beritahu..em em
smua kena perangkap..uh~

mas syarep said...
on

yeah..!!
dpt 10markah!!!
(sambil buat muka comel..kepala beso bdn kecik mcm kt anime..hahaha)

-Amin HaR- said...
on

jap2 ngah bayangkan...

~
~

~~~~

~
oh dah bayang...eh?
siape kat lantai tgh begguling kiri kanan tu???laju nye kaki die pusing...
dan berkata "HAHAHAHHAHA!!!"

aduhaai~..sebbaek takde batu jatuh ats kepale..
em.........

Thaaqhib Mohammed said...
on

puas cari dalam memori..
mmg tak ingat.
sat2.. ni yang mana ek..
erm..pusing2 sat..

ades~~

memang tak ingat!
jap2..erm..aa~uu

erm.. ni yang masa tu Pah Bedah bagi talk pasal penecemaran loji bawah tanah tu ke?

kalau betul, saya ingat.. saya da waktu itu. saya di kerusi kelima dari kiri. Baju biru, seluar hitam. Kasut Futsal. Pakai spek.

erm~ha..betul la!

Unknown said...
on

oh..
ana x ingat..
hehe...
x pegi pon!
huhu..
apahal terguling2 nih???
huh...

Anonymous said...
on

T.T saya lupa kadang2

Find It